Ατάκες,,, διάσωσης


Share/Bookmark
γελάστε δυνατά...

Ζητείται ψηλή, μελαχροινή, αδύνατη, μέχρι 23 ετών, κατά προτίμηση με

μεγάλο στήθος, για δεύτερη φωνή στα κάλαντα... Μόνο σοβαρές

προτάσεις!!!

Να σας ρωτήσω κάτι ρε παιδιά. Το κοκορέτσι έχει μέσα κόκορα ή είναι απάτη σαν το ψαρονέφρι;;;

Καθημερινά μαθαίνω από τα λάθη των άλλων που ακολουθούν τις συμβουλές μου...!!!

Αυτό που χτυπάς το τηλεκοντρόλ και φτιάχνει πιάνει άραγε και με τους ανθρώπους;;;

Αγόρασα σήμερα έναν αναπτήρα που ανάβει τσιγάρο με 12 μποφόρ. Επίσης νομίζω ότι είμαι πολύ πιο ωραίος χωρίς φρύδια...!!!

Όταν κρατάω σοκολάτα ακούω δυο φωνές, η μια μου λέει "φά'την" και η άλλη λέει "άκουσες τι σου είπε! φά'την!"...!!!

Γράφει η άλλη "Καλώ μίνα". Κοπελιά, δεν ακούει η Μίνα, ξαναπάρε...!!!

Ο άλλος γυμνασμένος, 1.40 ύψος με τα χέρια στην ανάταση και

καμαρώνει πως έγινε ντουλάπα. Παπουτσοθήκη το λένε αυτό καμάρι μου,

πα-που τσο-θή-κη...!!!

Ανέβηκα στη ζυγαριά κι έγραψε "New high score, enter name"...!!!

Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς αλλά όταν φας 4 κανταΐφια, ότι καφέ και να παραγγείλεις σκέτο σου φέρνουν...!!!

Χαθηκε λεει 80χρονη με μαυρη μαντήλα μαύρη φούστα μαυρη μπλουζα και μαύρα παπουτσια. Μεχρι στιγμης εχουνε βρει 30456...!!!

Πήγαινα στο δρόμο 7.30 το πρωί και ξαφνικά ξεπροβάλει πίσω από τα

βουνά μια μεγάλη φλεγόμενη φωτεινή μπάλα! Πάει λέω τελείωσε... Μετά

κατάλαβα ότι ήταν ο ήλιος... Δεν είχα ξυπνήσει ποτέ ξανά τόσο

νωρίς...!!!

Ροδόνερο : Το νερό που εκτοξεύουν οι ρόδες ενός αυτοκινήτου, όταν περνάνε με ταχύτητα από μια λακκούβα στη βροχή...!!!

Κορίτσια πήγα στην Vodafone να διακόψω το συμβόλαιο μου και έφυγα με

νέο συμβόλαιο, νέο κινητό, σταθερό και internet και νομίζω περιμένω και

παιδί...!!!

Το πιο κοντινό στο σεξ που έχω κάνει τελευταία είναι που έδωσα σε

μια ψιλικατζού ένα πενηντάευρο και μου είπε τώρα μας γάμησες....!!!

Καθόλου δεν μου αρέσει το άγαμος στο βιογραφικό μου. Θα γράψω γαμάτος που είναι και πιασάρικο...!!!

Κορόιδευα το βάδην σαν άθλημα, μέχρι που με έπιασε κόψιμο στην ταβέρνα και η τουαλέτα ήταν στα 300 μέτρα..

Κράζει την Καρντάσιαν που ξεβρακώνεται για 30 εκατ. δολλάρια το τσουλάκι που τα πετάει για 30 likes στο fb. Οκ...!!!

Κορίτσια, όταν σας φέρνω πρωινό στο κρεβάτι, ένα «ευχαριστώ μωρό

μου» είναι αρκετό. Αυτά τα «πώς μπήκες στο δωμάτιό μου βρε ανώμαλε;» κι

άλλα τέτοια είναι περιττά...!!!

Έβαλα φωτιά στο αυτοκίνητο του πρώην μου με αυτόν μέσα. Βρέθηκε σε πύρινο Clio...!!!

Το πρωί ορκίστηκαν 200 νέοι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ. Ακολούθησε δεξίωση στα Everest...!!!

Βγήκαν τα αποτελέσματα από το τεστ DNA του τάφου της Αμφίπολης. Κι αυτό του Πασχάλη είναι...!!!

Έξω γίνεται της πρώην σου...!!!

Πάντα νόμιζα ότι τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός. Αργότερα κατάλαβα ότι μπέρδεψα τα πουλιά...!!!

Ήμουν στο στέκι μου άνετος εχτές βράδυ και έπινα το ποτό μου, βλέπω 3

γκομενάκια, μοντέλα, με κάρφωναν, δεν πήραν τα ματια τους από πάνω μου

όλη νύχτα.Ήταν αφίσα...!!!

Θα έρθει η εποχή που δεν θα έχουμε μακαρόνια για τον αστακό μας...!!!

Πόσες τηγανητές πατάτες και σοκολάτες φάγαμε για να μας ανέβει η διάθεση και τελικά μας φάρδυνε ο κώλος...!!!

Έχω κάνει αναρρίχηση στο Έβερεστ αλλά με κατέβασαν γιατί λέει πατούσα τα σάντουιτς. Πόσο κομπλεξικοι...!!!

Πάνω που άρχισα να ξεχωρίζω τα "έλξατε και ωθήσατε", μας βάζουν κι ένα "σύρατε". Ε γαμήστε μας κιόλας...!!!

Κάθε φορά στο σουπερ μάρκετ γίνομαι μάρτυρας θαύματος. Ανάπηρος

παρκάρει στην ειδική θέση του πάρκινγκ, βγαίνει έξω και περπατάει

κανονικά...!!!

Αν δεν κοιτάς τον άλλον όταν κανεις προσπέραση δεν είσαι Έλληνας...!!!

10 χρονών πιτσιρίκια παίζουν ακριβώς έξω από το σπίτι μου. Μιλάμε για 50 "μαλάκα" το δευτερόλεπτο...!!!

Via


Share/Bookmark
Post A Comment - - ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΕΔΩ --->>>
  • - - Site - - Comment using
  • - - Facebook - - Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :